måndag 25 maj 2009

Äntligen...

...har de fina vädret anlänt, strålande sol och 20 grader varmt så idag var de shortsväder:)
Ida & jag vaknade halvsex ( jäsp) & brukar i vanliga fall eller för de mesta tutta lite grann och så somnar hon om, men inte idag, så de var bara att hasa sej upp...Fast de gick ganska smidigt ändå iom att man blir riktigt glad när man ser den klarblå himlen & att Ida faktiskt somnade vid halv niotiden och jag åt frukost ( de bästa jag vet) i lugn & ro, hann även med att dammsuga & skura nedervåningen, diska, slänga i tvättmaskin och vattna alla blommor, så jag är riktigt nöjd faktiskt:)
Hann även ringa älskade försäkringskassan & skulle meddela att jag fått löneförhöjning, gissa vilken PLATS i kön jag fick?? 267!!! Efter 24 minuters väntan kom jag fram & då vaknade även Ida. Så klart så var de inget som gick att fixa över telefon:( så nu får man vänta på papper som ska fyllas i!! Funderar starkt på att sluta ringa denna instans!!!!
Ida & jag har även träffat Sandra & lilla Lovisa idag, Lovisa är född på samma dag som Ida bara en timma innan:) Men såå olika, Lovisa var lång och smal & Ida är lite kortare & mullig, precis som mamma:)
Såå efter en lång och intensiv dag har nu vårat lilla pyre somnat.

1 kommentar:

  1. Lilla trollunge ! Vad gullig hon är ! Ja försäkringskassan är inte att leka med ! Snacka om procedur bara man ska göra en liten grej.
    Ha det bra !
    Kram Lena

    SvaraRadera